joi, 2 august 2012

Jurnalele lui Stefan – volumele 4-6 cu Revista BRAVO


5 comentarii:

  1. hmmm, am primele trei, dar nu sunt sigura ca mi le cumpar si pe asta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, fetelor!
    Vă invit la primul meu concurs de pe blog. Sper să-mi faceți plăcerea să participați, chiar dacă nu este vorba de cărți. :D
    http://mymotherswork.wordpress.com/2012/08/02/primul-concurs-de-pe-blog/

    O zi seară frumoasă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ellena In cazul in care nu mai ai nevoie de primele 3 carti din "Jurnalele lui Stefan", as fi incantata sa ti le cumpar :)

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea sa imi cumpar si eu volumul 4 din jurnalele lui stefan de unde pot?

    RăspundețiȘtergere
  5. La revista Bravo deja s-a trecut la a 5-a carte si s-ar putea sa nu o mai gasesti pe a 4-a, dar totusi incearca la chioscurile de ziare. Eu mai gasesc. Daca nu, le poti comanda de pe libris.ro sau direct de la Leda.:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)