vineri, 12 august 2011

O ocazie de nerefuzat!

Astazi am intrat pe site-ul magazinului Diverta, sa vad ce mai e nou. Cum cartile sunt obsesia mea, la acea sectiune m-am dus prima data si am avut parte de o surpriza placuta. Am gasit caseta cu Jurnalele Vampirilor cu primele 4 volume la pretul de 16.58 RON. Prima data am crezut ca am vazut rau, nu se poate sa coste doar atat. Insa mi-am amintit ca tot in acest magazin am gasit si HP7 la doar 11 RON, iar in alte locuri costa 50 de RON.. Cand am inaintat comanda, atat scria si pe factura, spre mirarea mea. Cine vrea sa profite de aceasta ocazie foarte buna de a-si achizitiona volumele, acum e timpul!
http://www.dol.ro/magazin/carti-beletristica-fictiune/Caseta-Jurnalele-Vampirilor-1-4,-Smith-L.J.-sku-YCR01386

2 comentarii:

  1. sigur nu e doar caseta fara carti? pretul mi se pare suspect de mic. sunt totusi 4 carti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa mi s-a parut si mie. Astept sa vina curierul, si iti spun dupa ce vine:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)