duminică, 17 februarie 2013

Ceva frumos... De V-day. :>



Las filmuletul sa vorbeasca de la sine, eu una sunt fascinata de cat de frumos a iesit evenimentul Editurii All de ziua indragostitilor. Regret profund, in aceste momente, ca nu sunt din Bucuresti... :D



Si versurile recitate de multime:

"Când orchestra va tăcea, eu voi dansa în continuare...
Când avioanele nu vor mai zbura, eu voi pluti mai departe...
Când timpul se va opri, eu tot te voi iubi...
Nu știu unde, nu știu cum...
Dar te voi iubi mereu..."

Jean-Loup Dabadie 


Evenimentul  face parte din campania “Cărţi pereche pentru suflete pereche”, desfăşurată în librării în perioada 1 februarie – 10 martie, prin care cititorii sunt îndemnaţi să descopere bucuria de a citi o carte împreună cu sufletul lor pereche.
Cititorii au la dispoziţie pachete cu romane din colecţia Strada Ficţiunii a Editurii ALLFA, în care se află o carte pentru ea şi o carte pentru el, legate de un semn de carte care se poate rupe în două. Pe fiecare parte se află o poezie. Ea este făcută să aibă inţeles în fiecare jumătate în parte, dar sensul ei final nu poate fi descoperit decât unind jumătăţile semnelor de carte. 

Flash Mob Grupul Editorial ALL

Nu-i asa ca a fost un eveniment genial? Mie atat de mult mi-a placut, incat am vazut filmuletul de cel putin 10 ori. :))

P.S: Apropos de vizualizari, CEO-ul Editurii All, Mario De Mezzo, a promis ca daca filmuletul strange peste 5000 de vizualizari pe youtube, evenimentul se va repeta de Dragobete. ;)

P.P.S: Si un articol de pe Evz, tot despre eveniment. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)