miercuri, 12 ianuarie 2011

Amintiri...

E o melodie foarte frumoasa, imi aminteste de acele zile insorite de primavara din copilarie, cu iarba verde si multe, multe flori, cand totul era permis si nu exista nici un strop de rautate. Cel putin in lumea copiilor. Din pacate, timpul a trecut mult prea repede si amintirile se pierd incet, incet. Imi lipsesc acele zile. Candva poate ca nici nu ne vom mai aminti de ele, nu pot sa nu fiu trista cand ma gandesc la asta... Pe de o parte, as vrea sa pot da timpul inapoi, dar pe de alta parte nu as vrea sa se schimbe prea multe. Azi a fost o zi bunicica, dar m-am trezit la scoala ca fac parte din distributia a doua piese de teatru, ceea ce inseamna ca am o tona de invatat... Daca n-am avut ce face... Asa imi trebuie. Imi trece prin cap sa renunt la una, stiu, sunt o lasa. Dar nu vreau sa-mi dezamagesc profele, care sunt foarte dragute. In plus, poate ca o sa-mi puna o nota... ceva...:D Fie ce-o fi, merg inainte, vad eu cum fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)