marți, 25 ianuarie 2011

Versuri

You gave me roses, and I left them there to die...(Mi-ai dat trandafiri, si eu i-am lasat acolo sa moara...)
 Escape this town for a little while...(Evadeaza din acest oras pentru putin timp..)
I just realized everything I had is someday gona be gone...(Tocmai am realizat ca tot ce am candva nu voi mai avea...)
You don't deserve a point of view
If the only thing you see is you...(Nu meriti un punct de vedere daca tot ce vezi esti tu...)
And I'll look back and regret how I ignored when they said "run as fast as you can"...(Si voi privi inapoi, si voi regreta cum am ignorat cand ei spuneau "alearga cat de repede poti"...)
And I don't know why but with you I'd dance in a storm in my best dress fearless...(Si nu stiu de ce, dar cu tine as dansa intr-o furtuna in rochia mea cea mai buna, fara frica...)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)