vineri, 28 ianuarie 2011

Avertisment! Nu vizionati daca vreti sa nu va tampiti!

Cum abia am luat vacanta, ohhh in sfarsit, mai stau si eu pe acasa, ca oamenii. Vad ca pe-acasa se vizioneaza in exces "Nora pentru mama", in special de maica-mea si matusa-mea. Mi se pare ridicola aceasta emisiune, in care intra niste oameni intr-o "casa", baieti si fete, dar si mamele baietilor hehe:)), pentru a-si gasi "jumatatea". Ii inchid pe toti acolo, nu stiu exact cati baga in casa aceea, dar sunt destui. Un fel de "Big Brother" de Romania. Saracii stau acolo cateva luni, ca salbaticii, sau ca infractorii, mai bine zis. Doar ca au parte de mai multe privilegii decat ei. Ce sa mai, oamenii devin faimosi, se imbogatesc(aia care castiga). Dar cica cuplul castigator castiga multi bani, si evident sunt mai multe cupluri care lupta pentru premiul cel mare. E de fatada, caci imediat dupa emisiune, ei impart banii si se despart. Nici vorba de iubire... S-a mai intamplat la o emisiune anterioara:))
 Sa nu mai spun ca fiecare miscare a lor este monitorizata, si fiecare gest este dezbatut ca la tribunal(ma intreb daca sunt filmati si la toaleta, tare as vrea sa aflu). Nu tu intimitate, nu tu liniste. Un haos total. Cum am mai spus, o mare prostie din partea televiziunii. In loc sa dea si ei niste emisiuni  educative{vorbeste cultura din mine:))}, ceva mai interesant. Televiziunea de azi lasa de dorit. De asta nici nu prea mai deschid televizorul, de frica sa nu mi se faca rau. Si chiar trebuia sa fac un post despre asta, ca sa-mi arat indignarea...=)) Reactia asta mi-o provoaca emisiunile tampite:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)