marți, 13 martie 2012

Un altfel de concurs

Dupa cum stiti, se apropie anuntarea sponsorizarilor la Leda. M-am inscris si eu in cursa si as avea nevoie de ajutorul vostru, sa fiti activi pe blog si sa comentati, va garantez ca nu va va parea rau. Se poate numi un concurs de fidelitate, ca tot e la moda de ceva timp. Eforturile va vor fi rasplatite cu varf si indesat, va asigur.
 Peste exact patru saptamani, pe 10 aprilie voi alege doi dintre cei mai activi comentatori si ii voi premia cu cate doua carti interesante, alese de ei dintr-o lista pe care o voi pregati eu insumi.
Pentru fiecare comentariu se adauga un punct, iar daca doriti sa castigati puncte in plus, puteti face recenzii la cartile pe care le-ati citit, altele decat cele deja facute pe blog(dati click pe eticheta cu recenzii sa le vedeti pe cele deja realizate), insotite de niste imagini si mi le puteti trimite pe mail(ramona.balaban@yahoo.com), iar eu le voi posta pe blog, bineinteles cu numele vostru complet, de aceea va rog sa il mentionati in email.
ATENTIE: Nu puteti trimite mai mult de 5 recenzii, iar fiecare dintre ele trebuie sa respecte structura: rezumat carte(realizat de voi, nu copiati descrierea de pe spate)+opinia personala+2-3 citate sugestive+ce v-a placut la acea carte+imagine coperta.
 Nu se iau in considerare comentariile anterioare, iar fiecare comentariu trebuie sa contina cel putin 4 cuvinte.
Fiecare recenzie va adauga 10 puncte la totalul vostru. Se mai adauga cate 2 puncte celor care dau like paginii de facebook a blogului, recent infiintata, iar daca aduceti persone care dau like, pentru fiecare persoana se mai adauga 2 puncte, dar trebuie sa specificati numele persoanei intr-un comentariu la aceasta postare.
Aceasta este pagina blogului:  https://www.facebook.com/imwideawakeblog
UPDATE: Am hotarat sa maresc numarul de puncte acordat pentru recenzii, pentru ca nu e usor sa realizezi o recenzie buna, trebuie sa tii cont de anumite aspecte. Mi se pare destul de corect. Iar maximul de recenzii este 5.

Va multumesc ca imi cititi blogul si va multumesc pentru tot sprijinul acordat!>:D<

15 comentarii:

  1. Supeeer Ramo :x mai trebuie sa spun ca ma inscriu?:d

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Succes :D Sper sa reusesti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, si eu sper asta!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa reusesti:)!...frumos concursul  ma inscriu si eu:D:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa primesti sponsorizarea de la Leda! Blogul tau chiar o merita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! N-ai idee cat de mult ma bucur sa aud asta!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant concursul. Succes tuturor! :)
    Sper sa primesti sponsorizarea. Muncesti mult pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  8.  Multumesc mult! Si eu imi doresc mult asta!>:D< Adauga-mi id-ul ramona.balaban in lista de messenger, sa iti spun ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragut concursul..Ma inscriu si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  10. O sa comentez de acum incolo cu numele de JustLaugh:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Rose (rose-books.blogspot.com)marți, 20 martie 2012 la 10:58:00 EET

     Ok :) Scuze ca am vazut asa tarziu mesajul.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)