duminică, 22 mai 2011

Prinsa intr-o lume fictiva

Ieri am inceput sa citesc o carte mult asteptata, si anume volumul 6 din Jurnalele Vampirilor, Suflete Umbra, in engleza. Ce-i drept, o aveam in laptop de ceva timp, dar am vrut sa astept aparitia in romana, si cum nu am mai avut rabdare sa mi-o cumpar, am cedat tentatiei. Din nou m-am indragostit de aceasta serie, si mai ales de un personaj din ea. Damon e personajul acela. Si din nou am regretat ca am ramas atat de prinsa in cartea aceasta. Dar e greu sa nu ramai prins in tot ce se intampla acolo si parca ti-ai dori sa fii si tu un personaj fictiv, poate asa,  ceva se va schimba. Dar nu numai in cartea aceasta am ramas prinsa. Mi s-a intamplat asta cu toate cartile pe care le-am citit, mi-au placut atat de mult, ca parca traiam si eu in acele lumi, parca era real totul. Recunosc ca e periculos sa citesc o carte care imi place foarte mult,(pentru ca doar aceea va fi in mintea mea in urmatoarele doua saptamani, devin dependenta) dar nici nu pot sa nu o citesc. Ce-ar trebui sa fac? N-am nicio idee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)