joi, 2 iunie 2011

Multe sentimente...

Indragostita? Poate doar un pic, sau un pic mai mult... Dar sunt sigura ca-mi va trece febra aceasta la fel de repede precum a venit. Atat de multe sentimente se zbat in interiorul meu...  Sunt confuza, nu mai stiu ce simt, si sunt atat de aeriana, ca nu mai vad multe lucruri in jurul meu. Cine-ar fi zis ca acele zicale despre iubire erau adevarate? Si cine-ar fi zis ca le voi simti si eu pe pielea mea, in toata splendoarea lor? Ajunsesem sa cred ca nu exista asa ceva, nu avusesem experiente intr-ale iubirii. Dar, banuiesc ca niciodata nu e prea tarziu.  Sunt si un pic speriata, intr-un fel, pentru ca nu stiu ce vor face din mine sentimentele astea. M-ar putea transforma intr-o persoana cu totul diferita. Nu stiu daca ma vor transforma intr-o persoana mai buna, sau mai putin buna, dar pentru moment, ar trebui, asa cred, sa ma bucur de ele atat timp cat le mai am, pentru ca am banuiala ca nu vor tine mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)