miercuri, 11 ianuarie 2012

Concurs aniversar!

Am creat acest blog cu gandul de a fi ca o oglinda a sufletului meu, in care se vor gasi gandurile, pasiunile, obsesiile mele. Nu am fost foarte activa, cred ca ati observat, dar nu pentru ca nu am avut timp, ci pentru ca postam doar cand simteam ca e momentul, ma simteam falsa daca postam doar de dragul de a posta. Am vrut calitate, nu cantitate. Nu stiu cat de bine mi-a iesit. Scriam si inca scriu pe acest blog doar cand am nevoie, cand simt ca trebuie sa ma descarc cuiva, sa-i impartasesc bucuriile, nebuniile care imi trec prin cap, sentimentele pe care le simt atat de pregnant. Si iata ca azi, 11 ianuarie, postez din nou.
Cu gandul la anul ce a trecut, postez totusi cu doua zile intarziere, pentru ca nu stiam in ce mod sa sarbatoresc aceasta "crestere". M-am gandit eu cat m-am gandit, si am decis sa fac un concurs aniversar, deoarece pe 9 ianuarie blogul a implinit un an. A fost un an bun, si poate va intrebati de ce nu a devenit blogul mai vizitat sau mai cunoscut, timp a fost suficient. Nu s-a intamplat asta pentru ca nu mi-a pasat sa-mi fac reclama, am zis ca daca ii va placea cuiva bazaconiile pe care le scriu aici cand imi vine cheful si inspiratia, va apasa butonul de follow. Nu am vrut sa presez pe nimeni, sau sa stresez, nu mi s-a parut corect. Dar ca sa supravietuiesti, se pare ca e nevoie din cand in cand si de asa ceva. Presiunea face bine in acest caz. Oricum, le multumesc din suflet celor care mi-au fost alaturi, si sper sa nu dezamagesc pe nimeni in continuare. Va iubesc, va iubesc, va iubesc!

Nu am parte de sponsorizari sau alte surse de acest gen, si nici nu am de gand sa obtin in viitorul apropiat, tot ce scriu aici e din pura placere/nevoie de a impartasi pasiunile, deci premiile sunt oferite de mine.

Pun la bataie primele 2 volume ale seriei scrise de Charlaine Harris, Vampirii Sudului-"Morti pana la apus" si "Moartea la Dallas", in editie de chiosc.
Conditii de participare-comentariu la acest post cu:
1.Nume + GFC follow;
2.follow prin email(+1);
3.email(in cazul celor care urmaresc blogul prin email);
4.link-share Facebook/postare pe blog despre concurs(+1);
5.raspunsul la intrebarea: Ce v-ar placea sa vedeti/sa vedeti mai des pe acest blog?(pura curiozitate, dar apreciez raspunsurile)


Concursul se desfasoara intre 11 ianuarie 2012 si 22 ianuarie 2012, va fi un singur castigator(al ambelor volume), rezultatele le afisez pe 23 ianuarie, la ora 21:00.
Va doresc mult succes si sper sa existe doritori:)

12 comentarii:

  1. vrei sa spui ianuarie , nu decembrie , nu? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. =))) omg, eram cu gandul la decembrie... Ma scuzi, e cam tarziu, corectez acum:D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Succes Ramona si felicitari pentru perseverenta, arata ca faci acest lucru din pasiune. La mai multi follower-i!

    RăspundețiȘtergere
  4. Serban Andreea Bianca /GFC Andreea
    https://twitter.com/#!/andreeabeliveA/status/157922852035756032 nu am putut sa iau linkul cu postarea...
    As vrea sa vad mai multe recenzii:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nume: Laura Mac
    GFC: Laura Mac
    Share FB: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=304985016205995&id=100000924420143
    E-mail: laura04.m@gmail.com
    Desi abia am descoperit blogul tau, din cate am reusit sa il rasfoiesc, pot sa spun ca mi-ar placea sa postezi mai multe recenzii despre carti, filme, precum si recomandarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nume: Andreea Pop
    GFC: Only Books

    Mi-as dori sa vad pe blog mai multe rubrici interesante si cat mai multe impresii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nume+GFC:Bivolaru George-Cristian
    FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=154033664710142&id=100001614799719
    email : bivolarugeorge@yahoo.com
    Cat mai multe comentarii la cat mai multe recenzii

    RăspundețiȘtergere
  8. Nume/GFC: Horatiu Gabriel Demetrescu (horade)
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000998042595
    email: horatiu_demetrescu@yahoo.com
    Am aflat de putin timp de blogul tau, dar "rasfoindu-l" mi-a lasat o impresie placuta, de lucru facut din pasiune. Tot ceea ce-i trebuie unui blog. este sa fie tinut "viu" de catre "proprietar" prin prceperea sa si cu ajutorul cititorilor lui.
    Daca iti place sa postezi recenzii la carti sau sa faci cunoscute filmele care iti plac sau sa ne amintesti despre scriitori sau actori, totul depinde de tine. De regula un blog este ceva personal, asa ca iti propun doar sa-ti dai frau liber imaginatiei si nu vei regreta!
    P.S Poate am scris mai "mult" dar sunt cuvinte sincere si deschise. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru cuvintele tale frumoase, Horatiu! Si nu e niciodata prea "mult" cand iti spui punctul de vedere, iar eu cred ca ai dreptate:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru amabilitate si iti doresc, sa realizezi mereu tot ceea ce ti-ai propus!
    Felicitari castigatoarei primului tau concurs si sa se bucure de carti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)