duminică, 1 ianuarie 2012

In 2012 planuiesc sa...


    Sa-mi iau inima-n dinti si sa fac ceea ce trebuie, sa gasesc curajul de care am nevoie pentru a reusi...


Sa ma bucur mai mult de ceea ce-mi ofera viata, si sa fiu multumita de tot ce am, sa-mi amintesc mereu ca nu toti au fost asa de norocosi ca mine, si sa nu ma mai plang de tot ce mi se intampla...

Sa-mi pretuiesc prietenii mai mult decat am facut-o pana acum, sa stiu sa recunosc cand gresesc, si sa stiu sa spun o vorba frumoasa cand este nevoie...

Sa invat sa ma iubesc si sa ma respect, sa nu ma subestimez, sa capat increderea dupa care tanjesc incontinuu...

Sa iubesc mai mult cele lasate de Dumnezeu, animalele, plantele, natura si oamenii, sa las la o parte egoismul si sa fiu mai buna decat am fost in acesti ani...

Sa invat sa spun NU cateodata, sa-mi rezerv timp pentru mine, doar pentru mine, in care sa-mi bucur sufletul cu muzica, lectura si tacere...

Si nu in ultimul rand, sa evadez din cand in cand din sufocanta rutina si sa fac totul diferit, sa zambesc mai mult, sa dansez, sa nu-mi mai pese cine ma aude cand cant, sa fiu eu chiar si atunci cand nu mi-e bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)