sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Rubrici

De azi inainte, pe "I'm wide awake" se vor gasi mai multe rubrici, menite sa faca putina ordine pe blog, sa puteti gasi mai usor postarile, pe care sper eu sa le gasiti cat de cat interesante.
Rubrici:
1."Note muzicale pe portativul inimii tale...", o rubrica cu si despre muzica, in care voi posta saptamanal sau ori de cate ori gasesc melodii speciale, noi aparute sau mai vechi, dar obligatoriu, cu un mesaj aparte.
2."Impresii [titlul cartii]", o rubrica despre carti, ca si pana acum, deja am postate cateva, dar sunt imprastiate pe aici.
3."Recomandarea saptamanii", o rubrica despre ceva care m-a impresionat, poate o melodie, o carte, un videoclip, sau un film, in care voi posta in fiecare vineri.
4."De vizionat'', o rubrica despre filmele sau serialele numai bune de vizionat in timpul liber, o rubrica ce nu lipsi, asa cum nici din viata mea nu lipseste si cred ca nici din viata voastra.
5.''Laughing out loud...'' a fost deja "inaugurata", ca sa spun asa, si exact cum spune si titlul, contine imagini, videoclipuri si animatii amuzante, sau orice creatie care te poate inveseli.
6."Inconjurul lumii", rubrica in care veti gasi informatii, imagini si altele despre diferite orase ale lumii si destinatii turistice.
7. "Asian heart", este despre anime-uri, curiozitati despre Japonia si alte tari din Asia.
8."File din jurnalul meu", rubrica in care cred ca am scris cel mai des, si voi mai scrie.
9."Poezia sufletului...", in care voi posta bine-nteles poezii ale autorilor din Romania, sau din alte tari.
10."Pagini din viata", o rubrica despre actori si actrite, biografiile lor si filme bune in care au jucat.
11.''Citate memorabile", rubrica cu citate ce merita amintite.

Deocamdata e de ajuns, cred ca aceste rubrici ma vor ajuta sa pastrez o ordine, mai mult decat necesara.
PS:Daca mai aveti alte propuneri, nu ezitati sa mi le spuneti, poate vor fi chiar mai bune ca ale mele, si vor incanta cititorii:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)