duminică, 6 noiembrie 2011

Always one foot on the ground...

Azi am zis "stop!". Nu mai pot continua in felul acesta, sa continui sa ma simt vinovata pentru lucrurile ce se intampla in jurul meu, cu toate ca nu am nicio vina. De azi inainte voi zambi mai mult, dar voi zambi pentru ca asa ma simt, senina, vesela, voi incerca sa vad numai lucrurile bune, nu mai las tristetea sa ma doboare. Orice as face, rautatea si invidia nu vor disparea, asa ca le voi ignora, voi ignora fiecare ocheada ce mi se arunca pe furis, fiecare comentariu rautacios, fiecare aluzie, fiecare intentie rea. Le voi arunca in neant, in vortexul distrugator al timpului. Azi incep o noua era, voi aprecia tot ce am mai mult decat am facut-o pana acum, voi fi mai deschisa, mai fericita.
De azi stiu ce vreau, stiu care este scopul meu si nimeni nu ma va opri, nimeni nu-mi va frange aripile deja ranite. Ma simt puternica, destul de puternica incat sa imi fac visul sa devina realitate. Da, de azi voi visa mai putin, si voi actiona mai mult, ma voi schimba cu totul, nu-mi va mai pasa de ce zic ceilalti, voi fi in stare sa fac orice imi trece prin cap fara sa-mi fie teama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)