duminică, 6 noiembrie 2011

De ce imi place sa citesc?

Imi place sa citesc pentru ca nimic nu se compara cu sentimentul care te cuprinde cand citesti o carte si patrunzi intr-o lume diferita. Imi place sa citesc pentru ca in acea lume imaginara imi fac noi prieteni, prieteni care nu ma vor dezamagi orice s-ar intampla, nu ma vor parasi, vor astepta linistiti, uneori chiar si ani buni sa iau cartea de pe raftul bibliotecii mele si sa ma conectez cu lumea lor, reluand intamplarile din nou si din nou.
Imi place sa citesc pentru ca ceea ce citesc ma defineste, gasesc intotdeauna o parte din mine in fiecare carte citita, si pentru ca aceasta activitate ma   ajuta sa ma redescopar pe mine insumi.
Imi place sa citesc pentru ca imi place sa iubesc, sa urasc mi-e imposibil. Am prea putine persoane apropiate care intr-adevar sunt demne de iubirea mea, asa ca restul o ofer cartilor si personajelor din ele, in speranta ca intr-o zi va aparea cineva demn de ea.
Imi place sa citesc pentru ca amaraciunea care apare adesea in sufletul meu se inmoaie, cartile imi indulcesc viata, imi ofera o perspectiva mai dinamica si mai optimista, si pentru ca in uriasa lume invizibila dintr-o carte micuta nu exista nimeni care sa-mi taie avantul, nimeni care sa-mi critice faptele si deciziile, in aceasta lume eu pot fi si naiva, visatoare, fericita si iresponsabila fara ca nimeni sa-mi rupa aripile. Pot sa visez la o lume interzisa chiar.
Iubesc sa citesc deoarece cartile sunt omniprezente in viata mea , in ele gasesc raspunsul la toate grijile si supararile mele.

4 comentarii:

  1. Inteleg sentimentul , asa ma simt  si eu cand citesc
    Am ajuns la concluzia ca nimik nu se compara cu cititul deoarece simt emotile fiecarui personaj, ma regasesc in unele si mai putin in altele
     Cititul ma face sa simt k exista ceva bun pe lumea asta , ceva care sa merite sa existi.Atunci  cand  sunt suparata, trista, plictisita si cand am nevoie sa imi incarca bateriile citesc dar nu doar pt k vreau sa prind viata ci  pentru k imi place  nimic nu se compara nu cititul , nu cred k exista placere mai mare pe lumea asta (ma regasesc in tot ce ai spus mai sus)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot spune? Nu mi-am schimbat parerea in legatura cu cititul si sunt fericita ca exista persoane ca tine si ca altii, care cunosc placerea de a citi. Sunt si trista totodata, pentru ca in fiecare zi, vad persoane care n-au citit o carte in viata lor, acele persoane nu stiu ce inseamna sa citesti o carte din placere. Si oricat m-as stradui, nu reusesc sa-i fac sa vada cat de minunata e activitatea asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. e nasol sa citesti . cine e de acord ?

    RăspundețiȘtergere
  4.  Atunci ce cauti pe un blog unde se promoveaza cartile si lectura??? :)))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)