sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Pauza...

Cat de goala, monotona si plictisitoare imi poate fi viata fara serialele cu care m-am obisnuit... Ma refer la The Secret Circle si la The Vampire Diaries. De pe 15 septembrie, in fiecare saptamana asteptam cu nerabdare noile episoade, zilele treceau una dupa alta, uneori mai repede, alteori mai incet, insa in fiecare zi imi spuneam "a mai trecut o zi, mai e doar un pic pana vineri..." Devenise un fel de rutina sufocanta. Acum va trebui sa astept sa treaca o "saptamana" mai lunga, caci pana pe 10 ianuarie este muuult de asteptat. Pana atunci... doar un spatiu gol va ramane. De bine, de rau, azi m-am consolat cu episoadele din Fringe si Sanctuary, dar si acestea vor face pauza. Nu stiu ce va urma, poate voi incepe alte seriale, sau poate nu... Poate voi lua si eu o pauza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)