sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Din amintiri ratacite, un inceput, o "trezire"...

O amintire ratacita, o seara ploioasa de mai, nimic bun de vizionat la televizor, doar eu si stropii de apa ce cadeau la fereastra. Imi amintesc ca si cum ar fi fost ieri, ca rasfoiam revista Terra Magazin, incantata de informatiile noi pe care mi le "destainuia", citind articole despre Univers si despre viata animalelor, articole care inca imi trezesc setea de cunoastere. Va amintiti de rubricile de la finalul revistei, cu concursuri, filme, carti, melodii? Acolo dadusem peste un concurs ce avea ca premiu un film, Amurg se numea. Nu auzisem de el, asa ca eram sceptica in privinta lui, cum eram de altfel in privinta tuturor filmelor pe care le vizionam. Putine au fost acele care mi-au placut cu adevarat. Sub o imagine promitatoare cu posterul acelui film, era si o descriere a lui. O fata se indragosteste de un vampir care nu doarme in sicriu, nu moare de la un tarus infipt in piept, si pe deasupra mai si straluceste ca un milion de diamante in lumina soarelui. Ea este vanata de alti vampiri, familia iubitului ei vampir o apara de acei vampiri, cu alte cuvinte, pe atunci mi se parea ceva absurd, chiar banal. Am hotarat totusi ca o sa-i acord o sansa, asa ca l-am descarcat, si tot in acea seara l-am vizionat alaturi de tatal si fratele meu. Lor le-a placut filmul, eu eram mai sceptica, ma enerva faptul ca era cam sec, vroiam sa aflu mai multe. Am cercetat pe internet si am vazut ca e facut dupa o carte cu acelasi nume, ce face parte dintr-o serie devenita celebra peste noapte. Iarasi, ma gandeam, de ce o fi atat de celebra seria asta? Sunt doar niste carti pana la urma...
Dupa ce am citit informatii si despre celelalte carti, caci vroiam sa aflu cum se continua povestea, am descoperit ca imi place. Imi placea filmul si povestea in sine. Nu a durat mai mult de o luna pana cand mi-am achizitionat si toate cele 4 carti, asta dupa ce am vazut filmul de cel putin 5 ori, si i-am innebunit pe toti in legatura cu el:)) I-am facut pe toti sa le placa: colegi, verisori, cunostinte, etc. Dupa ce am citit cartile, intrasem intr-un fel de "frenezie", parca eram obsedata de saga asta. Vanam informatiile despre carti, filme, actori, despre tot. Viata mea s-a schimbat odata cu Twilight Saga. Nu imi placea sa citesc, uram acest lucru, si din senin, am inceput sa ador cititul. Dupa un timp, m-am potolit cu obsesia asta, si am revenit la normal. Un singur lucru nu se schimbase, si anume pasiunea pentru carti. Au aparut alte carti care imi pareau interesante si care au creat alte obsesii: Jurnalele Vampirilor, Harry Potter, De veghe in lanul de secara, Mandrie si prejudecata, Persuasiune, La rascruce de vanturi, Eve, Cercul Secret, Enigma Otiliei, si multe altele.

Desi acum nu-mi mai place atat de mult aceasta saga, ii sunt recunoscatoare ca m-a "trezit", ca mi-a aratat cat de valoroasa este comoara din spatele cartilor, si cat de multe poti invata de la ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)