vineri, 25 noiembrie 2011

O "arta" delicioasa

De mici copii asistam in bucatarie cand mama coace prajituri, torturi, si numeroase bunatati care ne incanta sufletul de copil. Nici eu nu fac exceptie de la aceasta regula, recunosc ca adoram aceste "ritualuri", imi placea sa privesc cum mama facea bunatati. Dupa ce ea s-a angajat, din lipsa de timp, in casa noastra nu s-au mai facut acele "ritualuri", decat foarte rar. Iar eu, ca orice pofticios, nu m-am putut abtine si am zis "de ce nu?", asa ca m-am apucat de prajiturit. Asistasem la pregatirea torturilor de suficiente ori ca sa stiu ce am de facut, si asa a luat fiinta mica mea pasiune pentru torturi. De trei-patru ani, m-am perfectionat in acest domeniu, eu sunt cea care face torturile si prajiturile de sarbatori, uneori chiar si gatesc, pot sa spun ca bucataria nu mi-e straina, chiar deloc.
Mai jos puteti vedea cateva din "creatiile mele", unele realizate mai bine, altele mai putin bine, cert este faptul ca au fost gustoase(si acum salivez uitandu-ma la poze:)) ).  Imaginile sunt cam neclare, pentru ca sunt realizate cu telefonul, dar esentialul se observa:)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)