joi, 3 mai 2012

Intalnire de gradul 3 :) #Daemon invasion poster

Nu-i asa ca-i super tare posterul? Cartile sunt si mai tari! Sunt pe la jumatatea cartii ''Obsidian'' si a facut ravagii in topurile mele. Asta se intampla cand o carte e buuuna... :) In alta ordine de idei, acum regret ca nu locuiesc in SUA, totul ar fi fost mai usor(inclusiv intalnirile cu autorii mei preferati:( ), dar asta e soarta:D.

Iar daca si voi sunteti fani ''Obsidian'', Jennifer L. Armentrout, aruncati o privire pe Katy's Crazy Obsession Fans si dati follow. As aprecia enorm de mult daca ati face asta! Multumesc!:)

2 comentarii:

  1. Sunt la capitolul 10 al cartii si imi place extreeem de mult! Adevarul e ca m-a cucerit de la primele pagini, dar devine tot mai buna pe masura ce avansez! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am terminat-o azi si mi-a placut foarte mult. Abia astept sa citesc si urmatoarele volume...:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)