marți, 15 mai 2012

''Primavara e de partea ta!"-citatul cu nr. 14

Castigatoarele punctelor de la postarea anterioara sunt:
 Addicted-4p
Andreea Pop-2p
Raindrops-1p

In afara de postarea aceasta, va mai exista inca una, dupa care competitia se va incheia, urmand ca vineri seara, sa anunt castigatoarea. Sper ca v-a placut competitia, daca nu, n-am ce sa fac. :) Mi s-a parut o idee buna la inceput, dar mi-am dat seama pe parcurs ca nu e asa. 
Totusi, din respect fata de cei care deja ghicisera si castigasera puncte, am continuat, pentru ca munca lor sa nu fie in zadar. Ce regret cel mai mult e ca nu voi putea oferi un premiu fiecarui participant, asa cum mi-as fi dorit. (Insa, daca vreti, toti cei care v-ati inscris in concurs puteti primi cate un e-book la alegere dintr-o lista aleasa de mine. Inclusiv castigatorul cartii ''reale'' isi va putea alege unul.)
Va astept parerile. :)

5 comentarii:

Spune-ti parerea! ;)