joi, 17 mai 2012

Carti de vanzare

Nu, nu eu vand carti, dar am gasit un blog care pune in vanzare multe carti interesante la un pret acceptabil, si se pare ca Addicted este autoarea blogului. :)

Am preluat cateva date de la ea, sa vedeti ce are de spus(asa, ca la tribunal:)) )

Am deschis acest blog pentru ca detinem carti pe care dorim sa le dam si totusi nu deoparte, ci altor persoane care doresc sa le aiba, sa le citeasca si sa le cumpere la un pret acceptabil. In fiecare post vom vorbi despre o carte si as vrea sa luati in considerare ca este o chestiune serioasa si ca nu glumesc cand spun ca am incredere. Adica daca spuneti ca vreti o carte am sa v-o trimit pe adresa pe care mi-o dati prin e-mail si ar trebui sa primesc inapoi pretul stabilit pe ea. N-as vrea sa existe situatii neplacute.
Tot in fiecare post vom spune daca acea carte este noua, citita sau nu,  daca e in stare buna, etc. 

Toate cartile prezentate in cadrul acestui blog ne apartin.
Intrati si voi pe blogul ei, Books for sale, sa vedeti cartile puse in vanzare, eu sunt sigura ca veti gasi macar o carte pe placul vostru.
Ce carti puteti gasi? Aveti aici o ''mostra''. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)