vineri, 1 iunie 2012

Din jurnalul meu de lectura... (2)

Saptamana asta, care aproape s-a incheiat, am citit 3 carti, ceea ce e foarte bine, atat pentru provocarea mea de pe goodreads, cat si pentru mine, desi as fi vrut sa pot citi mai mult.

Luni am citit ''Legaminte'' de Ally Condie. E o carte foarte frumoasa, mi-a facut placere sa o citesc, dar la final mi-am dat seama ca nu mi-a placut atat de mult pe cat as fi vrut, dat fiind faptul ca din februarie eram nerabdatoare sa o citesc. Nu stiu de ce nu a fost chiar pe placul meu, poate pentru ca am citit-o prea repede si nu i-am dat timpul necesar sa ma faca sa ma atasez de ea, sau pentru ca tocmai lunga asta asteptare m-a facut pe mine sa am asteptari mai mari de la ea. Oricum, cartea e draguta, bine scrisa, dar mai mult m-a revoltat decat sa ma induioseze. Mi-a placut totusi relatia Cassiei si a lui Ky, care e si personajul meu favorit. Mai multe voi spune mai pe seara, in recenzia cartii, pe care am scris-o inca de marti, dar n-am apucat sa o si redactez pe calculator.

Marti seara am inceput sa citesc ''Fantomele ne stiu toate secretele''. In ciuda opiniilor contradictorii pe care le auzisem despre ea cu ceva timp in urma, mi-a placut foarte mult cartea asta. Chiar nu ma asteptam. Deci marti, pe la ora 23:30, pentru ca nu aveam somn, m-am apucat sa citesc cateva pagini din ea, sa vad cum e, si n-am mai putut sa o las din mana. Am stat pana pe la ora 4:30 dimineata sa o termin de citit. Ce pot sa spun despre ea, e ca mie mi-a placut foarte mult: felul in care e scrisa, dialogul atat de natural, povestea, totul. Si m-am regasit complet in personajul lui Cass McKenna, cu mica exceptie a cazului fantomelor. Poate de asta mi-a placut asa de mult. La final, vroiam mai mult, eram ca un dependent de droguri, doar ca drogul meu e sub alta formula. Sper din suflet ca Megan va scrie o continuare.

Miercuri seara am inceput sa citesc ''Cum sa scap de Matthew''. Am citit cateva pagini, mi-au placut, dar apoi am lasat somnul sa ma prinda, pentru ca datorita noptii anterioare, eram moarta de oboseala. Si pentru ca joi, in timpul zilei, am frecat menta pe unde am putut, tot seara am inceput sa citesc. Pe la ora 22:00 am luat cartea in mana si cu spor am inceput sa las randurile impaienjenite de cuvinte sa zboare. S-a repetat povestea din urma cu 2 nopti, am stat iar sa o termin, desi nu-mi pusesem in gand, pentru ca m-a captivat total, am ras ca o nebuna la unele parti, iar la unele, ei bine... n-am plans:))
 Cartea asta te binedispune, tot timpul cat am fost cu ea in mana, zambetul nu mi-a parasit chipul, ceea ce e bine, pentru ca la cat de sensibila sunt, majoritatea cartilor ma fac sa vars lacrimi, sau sa ma faca sa ma simt trista. Dar nu mai vreau lacrimi si tristete. Vreau sa citesc tot mai multe carti amuzante, care sa schimbe aerul din jurul meu si care sa ma faca sa zambesc. Iar cand vreau asta, stiu unde sa apelez: la cartile chick-lit, cu astea sunt sigura ca nu dau gres. Partea buna e ca majoritatea cartilor de acest gen nu sunt scumpe, doar 10 lei, atat cat am dat si eu pe cartea asta. Din intamplare am cumparat-o, nu auzisem de ea inainte, dar pentru ca vroiam sa mai scap de niste bani din buzunar pe o carte si pentru ca descrierea m-a atras, am ''adoptat-o''.

Mai multe despre cartile astea, in recenziile care urmeaza.

Si profit de ocazie sa urez un calduros la multi ani tuturor copiilor care citesc acest blog. La multi ani dragilor/dragelor!>:D< Sa ramaneti mereu la fel de copii in interior, chiar daca veti creste, pentru ca nu e nimic mai frumos decat copilaria si inocenta ei. Anul acesta am implinit 18 ani, teoretic sunt o persoana matura, dar imi place sa cred ca inca sunt un copil. Consider ca nu are varsta copilaria.

7 comentarii:

  1. Uau, 3 cărți în 3 zile... Chiar citești repede. Bine, știu că "Fantomele ne știu toate secretele" e chiar subțire, iar cele chick-lit nu sunt foarte groase de obicei, dar eu niciodată nu am reușit să citesc atât într-o singură săptămână :))
    Spor la citit în continuare.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ador cartile din colectia Chic:D:D La multi ani!:x

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maria Am citit mult in ultimele luni si m-am antrenat:D
    @C.L.M. Multumesc, la multi ani si tie!:X :*

    RăspundețiȘtergere
  4. :D Eu am adorat Legaminte si am fost extrem de dezamagita de Mai las-o moale cu fantomele/ Fantomele ne stiu toate secretele. Pe care, by the way, inainte sa ajung sa o citesc, mi-am dorit-o cu disperare, luni intregi. Deci suntem la poli opusi. Mi se pare amuzant cum aceleasi carti pot fi privite in moduri atat de diferite :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Roxtao Intr-adevar, e ciudat:)) E eternul ''gusturile nu se discuta'':D Si cred ca depinde si de starea in care te afli cand citesti o carte, cat de receptiv esti la mesajul pe care ti-l transmite... :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)