marți, 26 iunie 2012

Putina palavrageala, un premiu si niste lepse.

Am lipsit doua zile de pe blog si ma simt de parca ar fi 2 luni. :)) Saptamana asta am ramas in urma cu lepsele, premiile si noutatile, dar am o scuza buna. Am inceput sa creez template-uri pentru bloguri si am ramas atat de prinsa in munca incat timpul a zburat fara sa-mi dau seama daca e amiaza sau e seara. Pur si simplu, am uitat de tot. :)) Dar pot sa va spun sigur ca diseara sau cel tarziu maine veti face cunostinta cu un nou aspect al blogului si as aprecia daca mi-ati spune parerea sincera despre el. :>

Asa ca, iata-ma acum la recuperare. Trebuie sa va arat ce am primit zilelea astea. :D

De la Adry si Niahara, carora le multumesc extrem de mult, am primit un superb premiu, care m-a bucurat enorm... <3
 
Ghid de blogging 
 
De la Rose am primit o leapsa ghid de blogging.

1. Designul blogului.
Oricat te-ai stradui, niciodata nu o sa-ti placa cu adevarat aspectul blogului. Crede-ma! O spune fata care a probat o multime de aspecte si niciodata nu i-a placut vreunul mai mult de doua ore. :))
Dar un aspect blogul tot trebuie sa aiba, asa ca cel mai bine e cand ti-l creezi tu, cu manuta ta, pentru ca, sincer, templaturile pe care le gasesti pe google sunt groaznice, sau au nevoie de multa munca pentru a arata cat de cat respectabil. Asta e parerea mea.

2. Sponsorii.
Aici nu e mare lucru. Scrii pe blog despre produsele lor, oricare ar fi ele, si vei primi si tu ceva in schimbul acestui serviciu. Nu va spun ca veti primi unspe mii de carti, sau mai stiu eu ce, pentru ca nu e asa. Dar totusi, ceva tot vei primi.

3. Vizitatorii.
Ca sa ai vizitatori, e foarte important sa ai continut si sa ai carisma, sa-ti faci vizitatorii sa zambeasca, macar din cand in cand. Fa-i sa se simta prietenii tai, si te vor mai vizita si altadata. Si pe baza motto-ului ''cine se aseamana se aduna'', nu scrie postari de analfabet, dovedeste ca ai trcut si tu macar prin 8 ani de scoala, ca altfel, astefel de vizitatori vei avea: analfabeti care scriu jmekereshte.

4. Recenziile.
Ok, vrei sa creezi o recenzie. Ce trebuie sa stii e ca trebuie pur si simplu sa-ti spui punctul de vedere despre o anumita carte si ca cititorii vor aprecia daca vei puncta si punctele negative, nu numai pe cele pozitive. Ei vor sa stie parerea ta despre o carte, de aceea citesc recenzia ta, deci nu-i incarca cu o recenzie care seamana mai mult a rezumat. E ok sa scrii si un rezumat, dar sa nu uiti de opinia ta, care e foarte importanta.

Si un mic sfat:
Nu te lua dupa reguli, ca vei sfarsi sa ai un blog plictisitor si prea realist, ceea ce nimeni nu vrea, pentru ca pentru asta ai creat blogul, sa scapi de rutina si realitate, nu? Destinde-te si lasa paginile sa se umple cu buna ta dispozitie. Daca e molipsitoare, e si mai bine.


Leapsa cu defecte si calitati

Iar de la Irinna si Oana am primit  o leapsa in care trebuie sa spun cate o calitate si un defect al lor si al blogului lor.

Irinna
Calitate: Are o veselie deosebit de molipsitoare, care ma lumineaza pana si pe mine, care nu stiu daca in majoritatea timpului sunt deprimata, trista sau melancolica ori cate putin din toate, dar cert e ca ''tratamentul'' primit de la ea, chiar daca nu direct, ci prin intermediul postarilor pe blog sau pe facebook, functioneaza. 
Sa nu te schimbi, sa ramai la fel de senina! :)

Defect: Spune ''genial'' la aproape orice. :)) Il spune atat de des incat in ultimul timp, cand o mai aud spunandu-l, ma rog, scriindu-l :D, pe fata imi apare un mic zambet. Alt defect mai ''grav'' nu am observat pentru ca nu o cunosc indeajuns de bine ca sa ma arunc cu capul inainte si sa afirm ceva. 

 Oana
Calitate: Ambitioasa pana in maduva oaselor, calitate pe care o apreciez foarte mult. E important sa iti setezi un scop si sa nu te lasi pana nu-l indeplinesti. Asta am observat la Oana, ca nu se lasa cu una cu doua, intotdeauna castiga. Nu stiu daca e incapatanare, sau e ambitie, cum am zis la inceput, dar efectul e unul benefic.
Defect: Ia prea multe in seama, ceea ce nu e bine.

Ratacitori in lumea cartilor
Calitate: Imbina utilul cu placutul, e un blog dragut care a reusit sa se faca cunoscut intr-un timp scurt(nu fara ajutor, ce-i drept), dar important e ca a reusit.
Defect: Fontul cu care sunt scrise recenziile in ultimul timp. :)) Ma dor ochii. :))

Ok, cam asta ar fi recuperarea mea, daca am mai primit ceva si nu am scris aici, trageti-ma de maneca sa ma trezesc. :))


O zi frumoasa, dragilor!

Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)