luni, 2 aprilie 2012

Reduceri la colectia bonton si Jocurile Foamei


 Profită săptămâna aceasta de 30% reducere la toate volumele din colecţia Bonton!
Până la data de 9 aprilie 2012, ai ocazia să cumperi cele mai bune cărţi de satiră la un preţ redus.

Bonton este o colecţie alternativă şi plină de rafinament despre lucruri mari şi lucruri mici, care îţi pot aduce bucurie în viaţă, pe principiul “iartă-ţi toate slăbiciunile şi nu-ţi refuza nicio tentaţie”.

În această colecţie au apărut, printre altele, Tom Hodgkinson – Ghidul leneşului. Mic tratat pentru leneşi rafinaţi, Rachel Zoe, Rose Apodaca – Eleganţă de la A la Zoe. Modă, frumuseţe, stil, Mimi Spencer - 101 trucuri pentru o siluetă perfectă, Marjorie Hillis – La shopping şi nu regret. Manual de stil pe timp de criză, Hannes Stein – Cum să ai întotdeauna dreptate sau Ute Ehrhardt – Fetele bune ajung în rai, fetele rele ajung unde vor.

Si daca nu ati aflat inca, va informez ca ''Jocurile Foamei'' au o reducere de 45%:)

 P.S:Pentru ca maine se implinesc 3 saptamani de cand am dat startul concursului de fidelitate, voi anunta situatia punctelor, precum si premiile. Nerabdatori(mai bine spus nerabdatoare)?Stati pe aproape si veti afla participantii de pe locul 1 si 2, la momentul actual(adica de maine).:)
Spor la citit!:)

6 comentarii:

  1. Jocurile Foamei chiar merita, cine are ocazia, sa si le cumpere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Convenabile reducerile..Mai ales la Jocurile Foamei!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Of of of.. poate reusesc si eu sa le citesc

    RăspundețiȘtergere
  4. De la Bonton am si eu Noblesse oblige, dar as vrea sa imi iau Ghidul pesimistului :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate deja mi-am luat seria "The hunger games":(

    RăspundețiȘtergere
  6. Si multumesc pentru ca ati anuntat despre reducerea la colectia Bonton.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)