miercuri, 4 iulie 2012

Alice in Zombieland – White Rabbit Chronicles 1 de Gena Showalter


Ea nu va avea liniste pana cand nu va trimite fiecare cadavru mergator inapoi in mormant. Intotdeauna.

Oare i-a spus cineva lui Alice Bell ca intreg cursul vietii ei s-ar schimba in timpul unei batai de inima? Daca da, ea ar fi ras. De la fericire la tragedie, de la nevinovatie la ruinare? Te rog! Asta e de ajuns. O singura bataie a inimii. O clipire, o singura secunda si tot ce a stiut si a iubit a fost pierdut.

Tatal ei avea dreptate. Monstrii sunt reali.

Pentru a-si razbuna familia, Ali trebuie sa invete sa se lupte cu mortii-vii. Pentru a supravietui ea trebuie sa invete sa aiba incredere in cel mai rau dintre cei mai rai baieti, Cole Holland. Dar Cole are secretele lui si daca Ali nu este atenta, aceste secrete s-ar putea dovedi a fi mai periculoase decat zombii …


Imi doresc sa dau timpul inapoi si sa fac o mie de lucruri diferite.

I-as spune Nu surorii mele.

Nu as ruga-o niciodata pe mama mea sa vorbeasca cu tatal meu.

Mi-as lega buzele si as inghiti toate aceste cuvinte urate.

Sau, in schimbul acestor lucruri, mi-as imbratisa sora, mama si tatal pentru ultima oara. Le-as spune ca ii iubesc.

Imi doresc … Da, imi doresc.

4 comentarii:

Spune-ti parerea! ;)