luni, 9 iulie 2012

Nou in biblioteca! :x

Buna dragiloor >:D<
Ce faceeti? Ati supravietuit pana acum?
Ei, nu a fost cea mai " plina " - ca sa spun asa - luna, insa am facut rost de cateva chestiute frumuselee :))



  
Mi-am cumparat cartile:
- Spulbera-ma de Tahereh Mafi
- Paranormal de Kiersten White
- Maximum Ride de James Patterson 
 


 Si desi nu e nou in biblioteca, nu m-am putut sa ma abtin sa nu va arat noul meu tricou!
" They love my blog " :))
Si, desigur, revista Bravo, insa mi-am luat-o fara carte, am ramas fara banuti :(


Cand l-am vazut astazi pe tata intrand pe usa cu minunatul meu semn de carte de la Nely Cab ( oo da! :x ) aproape ca am inceput sa urlu.
Thank you so much, Nely :x 



Mi-am mai comandat de pe site-ul elefant cartile:
- Uneori sub clar de luna de Heather Davis
- In jocul celor mari de Sophie Dahl
- Volumele 8,9 si 10 din seria Vampirii Sudului de Charlaine Harris

Si astept swaguri din straianate de la:
- Jessica E. Subject
- Megan Crewe

Precum si o carte din strainatate, spre recenzare, anume
Snow White Sorrow
de Cameron Jace ( un autor foarte, foarte de treaba ).

Da, poate ca am spus ca nu e o luna cu foarte multe achizitii, asta pentru ca nu am decat 3 carti pana acum, iar unele carti/swaguri le voi primi in august. Sper sa imi vina cat mai curand :x

Voi...noi achizitii, ce carti vreti sa mai cititi?
Eu o sa vin in curand cu recenzie la cartile Paranormal si Spulbera-ma :x
 Sisii avem o noua pagina, cu Afiliati :* Chech it out.
>> Si sa nu uitati sa participati la unul dintre cele 3 concursuri de pe blog <<
Hihi, hai ca va las :))
Pupiiici !

6 comentarii:

Spune-ti parerea! ;)