duminică, 29 iulie 2012

Recenzie: Iubitul virtual - Kate Brian


Am citit cartea asta cat am fost plecata in tabara, insa nu m-a atras cu ceva anume.

Recenzie

Isabelle este cea mai norocoasa dintre cele 3 fete, pana cand ea afla ca este inselata de Shawn. Macar are prietene alaturi, nu? Vivi si Lane incearca sa o faca sa-l uite pe Shawn, insa Isabelle nu are de gand sa o faca si vrea neaparat sa mearga cu el la bal. Vivi considera ca este o prostie si actioneaza rapid. Ea si Lane creeaza o pagina de MySpace a lui " Brandon " si il pun pe superbul Marshall, fratele mai mic al lui Vivi, sa isi trimita mesaje cu Isabelle. Aceasta se indragosteste pe loc de el si pare ca uita de Shawn. Insa nu o face, Izzy realizand ca nu are cum sa intretina o relatie cu " Brandon ", iubitul virtual si incearca sa ajunga inapoi la Shawn. Insa bunele ei prietene, Vivi si Lane, gasesc si la asta o solutie. Il introduc in joc pe Jonathan, un tip extrem se frumos si il pun sa joace rolul lui Brandon la o prima-intalnite. Totul decurge perfect, insa imediat dupa intalnite, cand Vivi si Joanthan, hmm, pardon, Brandon, se intalnesc in parcare si se produce chimia - Jonathan isi impartaseste sentimentele pentru Vivi. Aceasta, fiind constienta ca daca il va saruta si ii va arata ca simte ceva pentru el, planul se va duce de rapa. Pai cam asta se va intampla oricum - Jonathan renunta la plan, totul fiind distrus. Isabelle cu inima franta, planul dus de rapa. Insa iata ca exact in ziua balului, Jonathan revine, la brat cu Izzy. Genial, nu? Dupa ce Izzy si Brandon/Jonathan se simt perfect la bal iar Vivi sufera de gelozie, Brandon/Jonathan ii zice lui Izzy ca se duce la Paris 3 luni. In ziua urmatoare, Izzy isi ia bilet de avion si pleaca dupa inexistentul Brandon, in Paris! Dupa ce Izzy le pacaleste bine de tot pe Vivi si Lane, aceasta le spune prietenlor ei ca stia demult de planul lor. Dragut, ha?


Citatele mele favorite

-Ia stai, am gãsit! Strigã pe neaşteptate Vivi.
(…)
-Ce?Ce este?
-O fãcãturã, spuse Vivi, rotindu-se pe cãlcâie, cu ochii strãlucind.(…)O sã cream un tip pentru Isabelle pe MySpace!Unul care sã o facã sã dea uitãrii scursura aia schizofrenicã!

-Aşadar o foloseşti pe mama noastrã (…) ca sã angajezi un partener fals de bal pentru cea mai bunã prietenã a ta, care habar n-are ce se întâmplã în jurul ei, spuse Marshall, privind-o în ochi. O sã ajungi în iad, ştii asta, nu-i aşa?
Vivi zâmbi.
-Da, dar o sa fie o calatorie super.
Nota mea: 5/5
Parerea mea

O carte OK, destul de banala. Nu am gasit nimic care sa ma faca sa nu-mi placa, insa nici nu mi s-a parut ceva awesome. Frumoasa, o poveste foarte, foarte incalcita, personajele descrise bine, mai ales Jonathan. Mi-a placut si felul de a scrie al autoarei si mai ales povestea de iubire dintre Lane si Curtis, care nu prea a fost dezvoltata decat la sfarsit, intocmai povestii de dragoste dintre Jonathan si Vivi. A fost si acumzanta partea cu " Sunt gay " a lui Marshall, si totusi mi s-a parut cam ciudat ca Izzy, tocmai ea, vedeta scolii, sa ramana cu fratele mai mic a lui Vivi. Deci da, vo recomand, a fost OK. Mai ales daca e in editie de buzunar, merita sa o cumparati si sa o cititi ;). 

Un comentariu:

Spune-ti parerea! ;)