vineri, 6 iulie 2012

Interviu cu Trish Doller ! ( Something like normal )

                           



                            Hihi, iata ca am ajuns si la primul interviu luat de mine !
                                        Iar Trish a fost atat de draguta, incat 
                                               mi-a raspuns numaidecat!

                                      Aveti mai jos interviul plus prezentarea cartii ei :*
                                                      ( of course, traduse in romana :) )

1. Buna, Trish! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta " Something like normal "?
    Something like normal este povestea unui luptator din armata Marina plina de viata, moarte, familie si iubire dupa ce a servit Afghanistan. Esti fictiune, insa bazata pe experienta reala a luptatorilor din Marina Statelor Unite dupa un razboi. Ideea pentru carte mi-a venit dupa ce am intalnit un luptator din Marina in Iraq si am realizat cat de tanar era si cat de multe vazuse si realizase pana atunci. Nu stiam daca, dupa ce l-am intalnit, este o poveste ce trebuie spusa, dar aparent a fost!
           Cat si despre mine, lucrez ca reporter la un ziar ziua si eram moderator la radio dupa-amiaza sau in zilele mele libere. Something like Normal este prima mea carte, insa lucrez la cea de-a doua chiar acum.

2. Cand te-ai decis sa fii scriitor?
     Mereu am fost un scriitor---chiar si cand eram mica mi-a placut sa scriu---dar cam acum sapte ani m-am decis sa public ceva. Pentru mult timp nici nu cred ca am stiut CE sa scriu, insa intr-o zi am citit o carte pentru tineri si am realizat ca YA e pentru mine.

3. Unde iti gaesti inspiratia pentru romanele tale ( daca nu este secret )? Ai gasit-o vreodata in viata reala?
       Inspiratia este peste tot- TV, filme, reviste, stiri, internet. Uneori cate ceva din viata mea isi face loc in scrisul meu, dar nimic din ce am scris nu este inca despre mine.

 4.Seamana vreunul dintre personajele tale cu tine?
    Cred ca cel mai asemanator personaj, pana acum, este mama lui Travis. Nu am un fiu in Marina, insa am un fiu si stiu cat de greu e sa realizezi ca este destul de mare incat sa-ti traiasca viata lui si sa ia propriile decizi. Este necesat, insa infricosator!

5. Care este prima carte citita de tine?
    A trecut atat timp de cand am inceput sa citesc ca nu sunt sigura care a fost prima, dar imi amintesc cum iubeam cartea " B IS FOR BETSY " de Carolyn Haywood, seria " THE LITTLE HOUSE ON THE PRAIRIE " si seria " ENCICLOPEDIA BROWN ".

6. Ai o carte favorita?
   Cartea mea preferata YA este Raw Blue de autoarea australianca " Kirsty Eagar ". Atat de buna! 

7. Daca ar trebui sa pleci intr-o calatorie care carte ai lua-o cu tine?
   Categoric as lua Raw Blue. Nu ma plictisesc niciodata sa o recitesc.
 
8. Spune-ne un lucru care ai vrea sa-l schimbi la oamenii din zilele noastre.
    Mi-as dori ca oamenii sa fie mai draguti unul cu celelalt, nu numai la o scala globala, ci mereu, in viata de zi cu zi.

9. Este vreun moment din viata ta pe care ai dori sa-l retraiesti?
    Oh, am iubit vara din anul 1987. Eram tanara, aveam un bronz super si FOARTE MULTI IUBITI! Ha!

10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ai recomanda cartea ta?
     In primul rand, sunt foarte fericita de faptul ca cititorii romani vor sa citeasca cartea mea. Yay! O recomand deoarece intra adanc in mintea unui soldat dar in acelasi timp ofera si o poveste de dragoste.
                         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  
                               Buun, iata cartea ei de debut : 

Când Travis se întoarce acasă din Afghanistan, află că părinţii lui se despart, fratele său i-a  furat prietena şi maşina, iar el e bântuit de coşmaruri ale morţii celui mai bun prieten. Abia după ce Travis se întâlneşte cu Harper, o fată cu care avusese o relaţie instabilă din şcoala generală, viaţa lui începe să capete o tendinţă ascendentă. În timp ce el şi Harper se cunosc mai bine, el începe să-şi croiască drum prin terenul minat al problemelor familiale şi al stresului posttraumatic, către posibilitatea ca viaţa să reintre pe făgaş normal. Umorul sec şi un simţ al onoarei incredibil fac din Travis un erou irezistibil şi eminamente plăcut!




                           Trish, thank you very much for accepting 
                             the interview! You are a great person!
                                               Sabrina :*

4 comentarii:

  1. felictari pentru interviu :) > oau,cartea aceasta parca are subiect de film :>

    RăspundețiȘtergere
  2. e un interviu f bun! ai ales f bn intrebarile si chiar as vrea sa citesc cartea <3 succes cu in continuare cu interviurile :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well, multumesc :) intrebarile au fost alese de Ramo, iar eu am luat interviul de la autoare si l.am tradus

      Off, si eu vreau sa citesc cartea! :x

      Ștergere

Spune-ti parerea! ;)