luni, 30 iulie 2012

Interviu cu Julie Reece - Crux


Autoarea Julie Reece a acceptat sa raspunda la intrebarile acestui interviu si sa imi trimita nise semne de carte dragute care tocmai au ajuns <3
Enjoy her answers!
Thanks, Julie! :x 


1. Buna, Julie! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta " Crux "?
    Buna! Ma bucur ca te-am cunoscut. Aceasta este descrierea cartii:
    
    Ar fi trebuit sa alerge. 
    Acum, ea trebuie sa lupte.Birdie, in varsta de 18 ani ar putea ramane fara casa, insa ea supravietuieste, pana cand un om misterios arunca cu banii in aer pentru a gazdui un joc nebun, iar ea ii fura, cu ideea ca va avea ce sa manance in acea seara.

     In acel singur moment, Birdie modesta devine fata din vizorul tuturor. Huliganii vor sa o omoare. Omul cu bani vrea sa o recruteze. Foarte fierbintele ( :)) ), foarte bogatul din liga ei, Grey Mathews vrea sa o salveze. Birdie, desi nu vrea nimic din acestea, ea realizeaza ca soarta nu le-a adus pe toate impreuna. Mostenirea ei a facut-o. Acum, cu doar 21 de zile ramase, ea trebuie sa se decida daca sa calce pe urmele inaintasilor ei sau sa rise viata oamenilor pe care abea i-a intalnit.



2. Cand te-ai decis ca vrei sa fii un scriitor?
     Uite un " fond " pentru mine:
      Nascuta in Ohio, am trait alaturi de calul bunicului meu pana in clasa a 4-a. Verile calaream, pescuiam, in timp ce iarna mergeam cu sania si patinam pe lacurile inghetate. Majoritatea momentelor din viata mea au fost magice, insa nu toate. M-am luptat cu mai multe dizabilitati de invatare, nu am excelat in scoala. Mi-am petrecut majoritatea timpului privind pe ferestre si visand cu ochii deschisi. In clasa a 5-a, (cu ajutorul unui profesor foarte bun ) am luptat cu dislexia pentru a putea citi corect, ca un print luptandu-se cu un dragon pentru a salva printesa, si am castigat. Apoi, a citit ca un diavol. Am inventat povesti unde puteam fi printesa...ori o eroina talentata dintr-o alta lumea care i-a batut fundul barbatului rau pentru a castiga inima eroului carismatic. Cine nu ar fi vrut sa ia parte la asa ceva? Mai tarziu, m-am mutat in Florida unde am continuat cu fanteziile despre superputeri si monstrii, povesti fabricate ( mama le numea minciuni ) si le-am impartit cu prietenii mei. Apoi m-am gandit sa scriu o carte...
Dependenta, am scris dintotdeauna. Eu scriu romane istorice, contemporane, urban fantasy, aventura si romante pentru adolescenti. Iubesc eroinele puternice, povesti zdrobitoare cu mister si aventura epica...care trebuie sa includa barbati foarte fierbinti ( :)) x2 ). Scrisul meu este o dovada ca, muncind din greu, poti sa treci peste orice obstacol. Nu renunta. Spun ca daca scrii, continua sa scrii!

3. Unde iti gasesti inspiratia pentru romanele tale? ( daca nu este un secret ) Ai gasit-o vreodata in viata ta reala?
    Nu este un secret :) Majoritatea ideilor mele vin din vise. Uneori muzica imi inspira idei, insa sincer, inspiratia vine de oricunde si uneori cade in capul meu!

4. Seamana vreunul dintre personajele tale cu tine?
    Nu, nu foarte mult. Le realizez din imaginatia mea si scriu despre eroina cu care mi-as fi dorit sa seman.

5. Care este prima carte pe care ai citit-o?
    Cand eram mica, citeam basmele Grim ( oare povestile fratilor Grimm? ). Am iubit cartea Jane Eyre si a fost prima mea carte pe care am citit-o. Am crezut ca povestea de dragoste era frumoasa si mi-a placut cat de puternica era Jane. Ea a depasit atat de multe.

6. Ai o carte favorita?
    Oh, prea multe incat sa le numar! Intrebarea asta este prea grea :) Am vreo 300 de carti pe lista mea pe care vreau sa le citesc acum. Poti sa crezi asta? Nu stiu cand o sa le citesc pe toate, insa continui sa mai adaug. Sunt prea multe carti bune acum!

7. Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie, ce carte ai lua cu tine?
    Citesc " Insurgent " si " The Raven Boys ", deci as lua aceste 2 carti si le-as termina.

8. Spune-ne un lucru pe care l-ai schimba la oamenii din ziua de azi.
    Mi-as dori ca oamenii sa fie mai rabdatori unii cu altii. Cu totii suntem ocupati si grabiti si am putea la fel de bine sa fim mai toleranti unii cu altii, deoarece vom trece prin aceeasi viata.

9. Este vreun moment din viata ta pe care l-ai retrai?
    Oh baiete, mi-ar place sa ma intorc si sa schimb multe lucruri! Imi doresc sa ma intorc la scoala si sa incerc sa obtin o educatie mai buna. Invatatul a fost greu pentru mine, dar imi doresc sa-mi fi ascultat profesorii mai mult!


10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ti-ai recomanda cartea ta?
      Sunt fericita ca te-ai oprit sa-mi spui " buna " si sa invati mai multe despre mine si despre cartea mea. :) Daca iti place aventura si romanta...probabil iti va placea Crux. Este o eroina curajoasa si un interes de dragoste foarte-dragut. Daca o citesti, chiar sper sa iti placa povestea.


Cartea Juliei, dupa care m-am supra indragostit:
Crux 
 
   
 
 Birdie, in varsta de 18 ani ar putea ramane fara casa, insa ea supravietuieste, pana cand un om misterios arunca cu banii in aer pentru a gazdui un joc nebun, iar ea ii fura, cu ideea ca va avea ce sa manance in acea seara.

 In acel singur moment, Birdie modesta devine fata din vizorul tuturor. Huliganii vor sa o omoare. Omul cu bani vrea sa o recruteze. Foarte fierbintele ( :)) ), foarte bogatul din liga ei, Grey Mathews vrea sa o salveze. Birdie, desi nu vrea nimic din acestea, ea realizeaza ca soarta nu le-a adus pe toate impreuna. Mostenirea ei a facut-o. 

 Acum, cu doar 21 de zile ramase, ea trebuie sa se decida daca sa calce pe urmele inaintasilor ei sau sa rise viata oamenilor pe care abea i-a intalnit.

2 comentarii:

Spune-ti parerea! ;)