duminică, 15 iulie 2012

Interviu cu Jodi Meadows - Incarnate



  Jodi a fost o scumpa si a acceptat interviul <3
Mai jos intrebarile si prezentarea. Eu una sunt topitaa dupa raspunsurile ei 
Mai ales la cel cu unicorni =))
Enjoy!

>> Jodi, thank you very much! << 


1. Buna, Jodi! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta " Incarnate " ?      
        Buna! Sunt o devoratoare de fursecuri si scriu ca un dihor ( cee? sincer, nu am inteles aici. )
    Incarnate este despre singura fata care este noua intr-o lume unde toata lumea este reincarnata. Cu totii stim cum ne simtim cand suntem neprimiti. Intreaga viata a Annei este asa.
2. Cand te-ai decis ca vrei sa fii un scriitor?
    Aveam unsprezece ani cand am realizat ca ceea ce vroiam cu adevarat era sa fiu un scriitor. Provesorul meu a citit WAIT TILL HELEN COMES de Mary Downing Hahn in fata clasei. Ceva din aceasta carte m-a miscat si m-a facut sa realizez ca oamenii scriu carti. Scrisul cartii era un serviciu legitim.
     
     Am vrut sa fie serviciul meu. 

3. Unde iti gasesti inspiratia pentru romanele tale? (daca nu este un secret) Ai gasit-o vreodata in viata ta reala?
      Orice este o inspitatie, de la citit la visat cu ochii deschisi. Este inspiratie peste tot, trebuie doar sa o privesti.

4. Seamana vreunul dintre personajele tale cu tine?
     Nu psihic. Si Sam si Ana au umpic din personalitatea mea amestecata cu personalitatea lor. Nesiguranta Annei asupra muzicii vine dintr-un singur loc; eu nu simt numai prin muzica, ci si dans si scris.

5. Care este prima carte pe care ai citit-o?
    Nu stiu care este prima carte citita de mine! Prima mea carte preferata, conform mamei mele, se numea SEASON OF PONIES de Zilpha Keatley Snyder.

6. Ai o carte preferata?   
       Nu mai am. Nu-mi place sa aleg una favorita; ma face sa ma simt vinovata.

7. Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie, ce carte ai lua cu tine?
        Toate? Cred ca depinde de calatorie, cat de mult as sta si daca voi avea timp de citit. Depinde de asemenea de ce carte am citit recent si pe care simt ca vreau sa o citesc in continuare.

8. Spune-ne un lucru pe care l-ai schimba la oamenii din ziua de azi.
    Oamenii sa vorbeasca mai mult despre unicorni. Sunt aproape sigura ca oamenii ar fi mult mai fericiti daca ar exista mai mult unicorni in viata.


9. Este vreun moment din viata ta care l-ai trai din nou?
     Ziua in care m-am maritat cu sotul meu, poate. Aceea a fost o zi frumoasa.


10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ti-ai recomanda cartea?  
      Buna, Romania! Cu totii aratati atat de dragut astazi.
        Si da, desigur! Abosult, as recomanda INCARNATE.

                        Sisii cartea ei minunataa de debut:


          >> Incarnate <<

Un suflet nou.

Ana este noua. Pentru mii de ani in Range, un milion de suflete au fost incarnate din nou si din nou, pastrandu-le amintirile si experitentele din vietile anterioare. Cand Ana s-a nascut, alt suflet a disparut si nimeni nu stie de ce.

Niciun suflet.

Pana si mama Anei crede ca ea este de rau augur, tinand-o departe de societate. Ca sa scape de izolare si sa invete sa fie reincarnata, Ana calatoreste in orasul din Inima, dar locuitorii se tem pentru semnificatia prezentei ei. Cand dragonii si silfii ataca orasul, Ana este de vina?

Inima

Sam crede ca noul suflet al Anei este bun si merituos. Cand el se indragosteste de ea, relatia lor infloreste. Dar poate el iubi pe cineva care, poate, va trai doar o data, si ii vor lasa dusmanii Anei - oamenii si creaturile la fel- sa fie impreuna? Ana trebuie sa descopere greseala care i-a dat viata altcuiva insa oare va fi cautarea ei tratata in pace in Inima? Va reusi oare sa distruga reincarnarea tuturor?

Jodi Meadows tese o poveste plina cu romance, fantasy si pericol intr-o simpla poveste a unei vieti noi.


E clar:
Ledaa, we need this book in Romania, now!!  

Un comentariu:

  1. imi plac raspunsurile pe care le.a dat <3 si cartea este minunata :X we really need this book in Romania!!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)