duminică, 22 iulie 2012

Potterthon si baiatul care a schimbat lumea.


Fete si baieti, bine ati venit la Potterthon! Dupa cum ati vazut si pe celealte bloguri care iau parte la acest minunat blog tour, vedeta acestuia este seria care a pus pe jar lumea intreaga timp de mai bine de un deceniu. Asa ca ce poate fi mai potrivit pentru a o sarbatori decat 19 zile de Harry Potter?



Harry Potter este baiatul care a schimbat lumea. Atat pe cea fictiva, cat si pe cea reala. Un adevarat fenomen, baiatul care a supravietuit, si care a reusit sa invinga raul dintr-o lume in care totul e posibil.
Mai intai vom incerca sa ne dam seama cum de a reusit aceasta serie sa ne tina cu sufletul la gura, ce are ea atat de special.

                                                              Chiar... Ce are atat de special?

Wohoooo... Veti fi uimiti cat de multe aspecte pozitive are, calitati care poate au ramas inca nedescoperite, dar ne fac sa le simtim in toata splendoarea lor.


*Ce am remarcat ca fiind cel mai important este pretuirea prietenilor(a celor adevarati). Harry Potter ne invata ca prietenii sunt importanti si ca merita sa luptam ca sa-i avem langa noi, pentru ca la greu, cand toti ne blameaza, ei sunt cei care ne sar in ajutor. Asta este lectia pe care ar trebui sa o invatam cu totii: prietenia este o comoara.

*El ne mai invata si ca e bine sa-ti asumi riscuri. Bineinteles, nu foarte mari. Nu risti, nu castigi, asa merge treaba.

*Trebuie sa ai incredere in instinctele tale, ele nu dau gres niciodata, daca le interpretezi corect. Intuitia e o prietena de nadejde cand nu stii cum sa procedezi in anumite situatii.

*Deschide-ti mintea si accepta adevarurile nespuse, te poate scuti de multe neplaceri.

*Uneori, trebuie sa ne sacrificam pentru ca cei dragi noua sa fie bine, pentru ca pana la urma, e mai bine sa-i stii departe dar in siguranta, nu?

*Iti poti gasi adevarata familie nu neaparat printre rudele de sange, ci si printre persoanele care au impartasit aceleasi suferinte, dureri si bucurii ca si tine.   

*Si nu in ultimul rand, aceasta serie ne invata ca iubirea te poate duce pe cele mai inalte culmi, ale fericirii dar si ale tristetii, pentru ca daca nu ar fi suferinta, nu ai simti fericirea la intensitatea maxima.

   Dar chiar daca noi il iubim atat de mult pe Harry, trebuie sa nu cadem in extrema cealalta, si sa luam in serios anumite detalii care mai bine ar ramane doar la stadiul de fictiune.

Harry Potter a venit in viata mea exact in momentul in care aveam mai mare nevoie de distragere de la haina Lume Reala. Si pentru ca intotdeauna am doua prietene cand vine vorba de momente grele, una din ele fiind cartea, cealalta este desigur muzica.

Asa ca fara sa vreau, am asociat Harry Potter cu muzica(asta si din cauza filmelor:D), la fel ca in cazul oricarei carti.


Melodia de mai sus este cea care inca imi da fiori de fiecare data cand o ascult, imi aminteste de aventurile prin care am trecut cand am citit Harry Potter pentru prima data. 

Si aventura ia sfarsit, insa Harry Potter va dainui mereu in sufletele si in inimile noastre ca seria care a schimbat credintele, valorile si sentimentele noastre.

Urmatorul blog pe care veti putea poposi apartine unei fete pasionate de carti fantastice, pline de aventuri si invataturi de pret, iar 7 este cifra ei.

La revedere, si nu uitati ca veti primi puncte pentru comentarii, iar cel care va avea cele mai multe puncte va primi un premiu sa zicem... tentant, foarte tentant! :D

8 comentarii:

  1. Mi se pare foarte interesanta postarea ta si imi place ca ai pus si un videoclip. Imaginea cu cartea mi-a adus inca o data aminte de ce asa speciala seria HP. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Din toata muzica HP coloana sonora de la 7 partea 2 m-a intrigat mai ales thema lui lilly..a fost magica..nu am cuvinte s-o descriu.Alecsandre Desplat e un geniu muzical

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar un subiect inedit, coloanele sonore din Harry
    Potter au fost foarte interesante

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place parerea ta despre Harry Potter si coloana sonora imi treeste niste "amintiri" ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubesc aceste carti si chiar mi se pare ca au schimbat lumea

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador coloana sonora pentru Harry Potter!De fiecare data cand e unul din filme la TV sau fac vreun maraton cu ele,toate melodiile din film imi trezesc amintiri de cand abia aparusera ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. God, ador soundtrack-ul de la HP! E pur și simplu genial .. De fiecare dată când îl aud îmi vine cheful să reiau la vizionat și citit toate cărțile și filmele. Și asta se cam și întâmplă, deobicei. Hehe. Din HP putem învăța mult mai multe lucruri decât cele enumerate de tine, unele de care, exact cum ai spus și tu, poate, nici nu ne dăm seama. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)