marți, 31 iulie 2012

Recenzie: Incarnate


Iata ca am terminat si prima mea carte in engleza <3
Nu mi-a placut nimic in special si aveam mari asteptari de la cartea asta care, in schimb, m-a dezamagit.

Recenzie

Anna este considerata un " nosoul "( niciun suflet ), fiind incapabila sa simta emotii sau sa se reincarneze. Cand ea s-a nascut, Ciana, un suflet vechi, a murit.
Oamenii se pot reincarna de oricate ori mor, pastrandu-si amintirile si emotiile intacte. Insa cand Anna s-a nascut, toata lumea a considerat-o intrusa si asasina Cianei. Anna, pentru o perioada, chiar a crezut ca este Ciana. Insa cand a implinit 18 ani, Li, mama ei diabolica si rea, a trimis-o in singurul oras - Inima. Acolo, trebuia sa descopere motivul pentru care Janan ( d-zeul lor ) a omorat-o pe Ciana si a nascut-o pe Anna. Insa la plecare, Li ii da Annei o busola stricata si aceasta se pierde, cazand intr-un lac inghetat. Tocmai cand ramasese fara aer, Dossam, un suflet vechi, o salveaza. Sam o ingrijeste si o duce pana in Inima, unde Anna trebuie sa se intalneasca cu Consiliul pentru a decide daca Anna poate sa stea in Inima. Aceasta poate, insa trebuie sa studieze jurnelele sufletelor vechi. In cadru apare Stef, o prietena foarte buna cu Sam. Stef o invata pe Anna sa danseze, preagatind-o astfel pentru balul mascat ce sarbatoreste povestea de iubire neintrerupta pentru doua suflete vechi. La sfarsitul acesteia, Anna franta de oboseala dupa multe, multe dansuri cu ceilalti, impreuna cu Sam se intorc " acasa ". Da, noua casa a Annei. Pe drum, acestia au primul sarut, apoi imediat sunt atacati. Cei doi ajung acasa raniti, iar cei din Consiliu il banuiesc pe Sam ca ar fi planuit acest atac...

Citatele mele favorite 

" Cine sunt? " primele mele cuvinte.
" Nimeni " a spus ea. " Niciun suflet ".   -Li si Anna.

  Sincer...nu imi amintesc alte citate frumoase. Au fost o groaza, dar nu stiu la ce pagini sunt.

Nota mea: 3/5


Parerea mea

Da, deci a fost o carte frumusica. A avut ceva mister si aventura. In rest, nimic de comentat. :) Nu v-o recomand in special, insa daca aveti prilejul sa faceti rost de ea, nu ezitati.

Un comentariu:

Spune-ti parerea! ;)