vineri, 6 iulie 2012

Vise de...3 secunde?!

                    
                               De curand, tocmai ce am vorbit cu un prieten de-al meu
                          iar el mi-a spus ceva ce mi se pare cam imposibil :un vis dureaza
                                                        in medie 3 secunde. 
                             Asa ca am facut un search pe google si am gasit raspunsul.
                                               Thanks God, ma si speriasem :))



In ciuda experientelor, nu exista date certe in aceasta privinta In orice caz,e falsa parerea ca un vis dureaza numai cateva secunde.Putem fi siguri ca unele vise dureaza atata timp ca si cand actiunea s-ar fi desfasurat in stare de trezire.Totusi,alte vise sunt foarte scurte,desi ne fac sa traversam o multime de evenimente sau situatii!Si acest desfasurator cu viteza este valabil,mai ales,pentru visele consumate cu putin timp inainte de trezire.De exemplu: Se trage un foc de arma in apropierea locuintei celui care doarme;aceasta se va trezi aproape imediat.Va va povesti visul pe care tocmai l-a avut: s-a intalnit cu prietenii la bar;unul s-a imbatat;a urmat o incaierare si totul s-a terminat cu impuscaturi etc.Povestitorul are,deci,impresia ca a visat mult timp, cand,de fapt , au trecut cateva secunde intre impuscatura reala si momentul trezirii. Acest lucru sa nu va mire!Ganditi-va ,doar,la scurtele clipe de vaga reverie in care cadeti si voi, cateodata…Cand, deodata cineva va intreava:”Dar la ce te gandesti?”…Si voi raspundeti: ”Eu? …Ah!”Si cu toate astea ,adesea se intampla sa se fi derulat in spiritul vostru o scena incredibil de lunga si complicata ;v-ati imaginat situatiile cele mai absurde, personaje, cuvinte, raspunsuri etc. Si toate acestea in 2-3 secunde…Dar veti adimite faptele cand veti afla ca ideile se transmit sub forma impulsurilor electrice a caror viteza nu este de loc de neglijat.

                                          Mda, deci, scriitori, intoarceti-va la descrierile 
                                  voastre de zece pagini in legatura cu visele personajelor.
                                              Stati linistiti, nimic de care sa va temeti :) Uh!

5 comentarii:

  1. Interesant :-? Mie mi se întâmplă să visez cu ochii deschiși și să am impresia că a trecut nu știu cât timp și de fapt să fie doar câteva minute :))

    RăspundețiȘtergere
  2. daa, si mie mi se intampla asta :-? totusi, la mine e invers :)) desi mie imi pare ca visez foarte putin, trece foarte repede timpul :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva de genu auzisem si eu...si am facut niste cercetari pe google:)) si gasim niste idei cum sa iti dai seama ca visez,si chestii de genu...dar totusi nimic nu e cert!!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)