miercuri, 18 iulie 2012

Interviu cu Elsie Chapman - Dualed


V-am innebunit cu atatea interviuri, asa-i?
Ei bine, Elsie a acceptat sa-i iau interviu si a avut niste raspunsuri dragute :)

Thank you, Elsie!


1. Buna, Elsie! Poti sa ne spui ceva despre tine si despre cartea ta "Dualed"?
    Buna, Sabrina, si cititori! DUALED este o carte despre o lume unde toata lumea il are pe el ca pe cineva alternativ, insa numai unul poate ajunge adult. Cartea spune povestea lui West Grayer, care s-a batut cu alternativul sau.

2. Cand te-ai decis ca vrei sa fii autor?
    Mereu mi-a placut ideea de a fi autor, insa am inceput sa scriu mai serios acum cativa ani.  

3. Unde iti gasesti inspiratia pentru romanele tale? (daca nu este un secret) Ai gasit-o vreodata in viata reala?
      Niciunde in special. De obicei este doar un gand ce se transforma apoi intr-o idee. Uneori ideea mea merge pe cai diferite si devine ceva destul de interesant.

4. Seamana vrenul dintre personajele tale cu tine? 
    Nu, deloc. Sunt in afara lumii lui West. 

5. Care este prima carte pe care ai citit-o?
    Nu pot sa-mi amintesc una, exact, dar cand cresteam citeam o varietate de autor. Ca adolescent, citeam multe carti King, Duncan, Blume, Andrews, Pike. Am citit deasemenea si thirillere legale si misterii ale crimelor.

6. Ai o carte favorita?
    Nu as putea niciodata sa aleg una! Dar am cateva pe care la iubesc! Depinde in ce dispozitie sunt.

7. Daca ar fi sa pleci intr-o calatorie, ce carte ai lua cu tine?
    Watership Down de Richard Adams.

8. Spune-ne un lucru pe care l-ai schimba la oamenii din ziua de azi.
    Mereu este tare sa auzi ca cititorii incearca ceva nou, il iubesc si apoi conduc o intreaga generatie la acel lucru.

9. Este vreun moment din viata ta pe care l-ai retrai?
    Pai am avut cateva momente incredibile in procestul de publicare care as vrea sa le retraiesc in capul meu pentru distractie. Dar nu e nimic mai bun decat urmarind urmatorul pas!

10. Ai vreun mesaj pentru cititorii romani? De ce ti-ai recomanda cartea?
      Sper ca cititorii romani sa aiba oportunitatea de a citi DUALED cand va aparea anul viitor ( Februarie, 2013 )! Este umpic diferita de celelalte distopii, deoarece conflictele lui West se intampla mai ales cu ea insasi, nu cu toata lumea.  


Cartea ei de debut, pe care eu pur si simplu
O ADOR!
...este:


 


Orasul Kersh este un rai sigur, insa pretul pentru siguranta este mare. Toata lumea are un Alternativ genetic - un geaman crescut de o alta familie -, iar civilii trebuie sa dovedeasca valoarea lor aliminand Alternativul lor inaintea implinitii varstei de douazeci de ani. Supravietuirea inseamna scoala avansata, un seviciu bun, mariaj - viata.  
West Grayer, in varsta de cincisprezece ani s-a anternat ca luptator, pregatindu-se pentru ziua in care  atributia ei va sosi si ea va avea o luna sa o vaneze si sa o ucida pe Alternativa ei. Insa un pas gresit ii zguduie toata increderea lui West. Lovita cu durere si vinovatie, ea nu mai este atat de sigura ca este versiunea cea buna a ei, versiunea ce merita un viitor. Daca vrea sa aiba o sansa de castig, ea trebuie sa nu mai alerge de Alternativa ei, cat si de iubire...ambele au puterea de a o distruge.




Mda. Ati ghicit.
Si pe asta o vreau!! <3

7 comentarii:

  1. Ai primit o leapșă! :*

    http://anna-annaswords.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster-lunga-i-neamule.html

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine ma atrage cartea <3 dar si respunsurile autoarei mi-au placut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine suna descrierea cartii!:)
    Seara faina!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Awh, a mai primit Ramona leapşa-premiu, dar i-o mai dau şi eu :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/07/leapsa-premiu-monstru.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei Sabryy! Ai primit de la mine o leapsa http://raftul-cartilor-vampiresti.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster.html :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumeesc, Andreea. Dar nu stiu cand o sa reusesc sa o mai fac o data, am facut-o pe blogul meu =)) Oricum, thx :d

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)