sâmbătă, 28 iulie 2012

In my mailbox! #3



 Da, deci am schimbat numele acestei rubrici, din " Nou in biblioteca " in " In my mailbox ". De ce?
Pentru ca suna mai tare si semnele de carte nu le pun in biblioteca...ca toate cartile :))
Deci saptamana asta a fost foarte plina si tot ce vedeti aici mi-a venit in 4 zile :D
Insa din pacate nu eram acasa ca sa jupoi eu plicurile si mama nu s-a putut abtine. Dar am primit de fiecare data un apel de la ea, imediat ce mai primeam ceva :D Buun, deci am primit asa:

De la Laurisa White Reyes - The Rock of Ivanore,
am primit 4 semne de carte semnate, dintre care mama a vrut neaparat unul! :))
Restul, I guess, sunt pentru voi! :*
Thanks, Laurisa! I hope I will read your book...someday!


 De la Jodi Meadows - Incarnate, 
am primit un bookplate si un abtibild cu semnatura ei si ochii Annei.
Btw, acum citesc cartea in format ebook. :D
Thank you, Jodi! I love them <3


 De pe blogul cuddleweather am castigat, la concurs, 4 semne de carte Of Poseidon semnate, care sunt superbe <3
Multumesc! :*



 De la Jessica Therrien - Oppression,
am primit 4 semne de carte semnate.
Thank you very much, Jessica, they're very beautiful!


 De la autoarea Shelena Shorts - The Syndicate, 
am primit 2 semne de carte si cartea, semnata. Pe prima pagina scrie " To Sabrina. Always trust your instincts <3 "
Yay, I adore the cover! Thank you, Shelena!!


 Si nu in cele din urma, de la autoarea Belle Whittington - Cicada, 
am primit 5 semne de carte micute, semnate, 2 semne de carte mai mari semnate si cartea Cicada, semnata.
In legatura cu semnele de carte mai mari, acestea reprezinta un festival la care au fost prezenti mai multi autori a caror carti au aparut in Romania: Kristin Cast ( remember? Casa Noptii ) si Gayle Forman ( Daca as ramane ).
Belle, I really, really love them! Thank you so much. Like you said...
Yippee! :))


 Si niste semne de carte cumparate de la manastirile Putna si Agapia. Semnate Superbe!


Cam asta a fost tot. Vineri, franta de oboseala dupa un drum obositor de 13 ore, din celalalt capat al tarii, mai ca am sarit in sus de fericire cand am vazut cate plicuri aveam! ( desi stiam cate am :)) ) Dar nu, nu am sarit in sus. No energy ;)) Oricum, am primit si un aviz si luni ma duc sa ridic o carte de la posta din SUA. Yay, nu mai pot de nerabdare! O sa fac atunci o postare cu cartea si inca niste bonusuri de la autoarea Jessica E. Subject pe care am uitat sa vi le prezint si care acum imi e ataat de lene sa le mai fac poza! :))

Voi...ce ati mai primit? Ce ati mai citit?
PS: nu uitati sa participati la concursul Cicada ce e valabil pentru Romania si Croatia! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)